24 Nisan 2015 Cuma

Sağlıklı Atıştırmalık Toplar

Havalar artık ısınıyormuş, kış tamamen gidiyor bahar hatta yaz geliyormuş diye duydum. O yüzden de bitmek tükenmek bilmeyen tatlı krizlerime ufak çareler ürettim.

Malzemeler;

•100gr Tuzlu Fıstık
•50gr Kuru Kayısı
•1/4 Çay Kaşığı Vanilya Özütü(koymak zorunda değilsiniz)
•1 Çay Kaşığı Bal
•1 Yemek Kaşığı Hindistancevizi Tozu

Yapılışı;

•Rondoda fıstıkları çekelim
•Kayısıyı ekleyip çekelim(ben kayısılar azıcık ağıza gelir kıvamda bırakıyorum)
•Vanilya Özütünü ekleyelim
•Hindistancevizinden 4te 1ini karışıma ekleyelim
•Bal ekleyelim ama spatula ile karıştıralım
Elimizle küçük toplar yapıp hindistancevizine bulayalım
• Düz bir tabağa koyalım ve buzdolabında 10-15dk bekletelim(hemen de yenebilir sadece kıvamlı olsun diye bekletiyorum)

yanına lezzetli bir çayla benim bile tatlı krizime son verdiği doğrudur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder