9 Aralık 2014 Salı

Voi cadde...

Istanbul'dan Ankaraya taşınalı tam 14 sene oldu... Yarı Ankaralı oldum artık ben. Ankarayı severim, gittiğimiz mekanlarda çalışanlarla selamlaşır şakalaşır, güne güzel başlanır... 
Ama Istanbul çok farklı, bildiğin Avrupa... hatta daha iyisi... pazar günü bir istanbul klasiği caddeye inelim Vapiano'ya gidelim dedik ve sevdiğim herşey yerinde duruyordu. Vapiano hangi ülkede görsem koşarak içeri girdiğim ve lezzetlerini silip süpürdüğüm bir mekan. Ve yine harika lezzetiyle Ravioli Bolognez sosuyla...


ama asıl bana işte burası dedirten küçük Zara'nın hemen yan sokağında açılmış, güler yüzlü gencecik sahipleriyle, mis gibi kahve kokusuyla ve harika lezzetleriyle Voi cafe. Mekan Avrupadan ışınlanmış, öyle güzel bir iç tasarımki anlatamam...
Istanbul'da otursam her sabah gününkahvesi'ni orda içerdim abartmıyorum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder